sabato 29 dicembre 2007

Decadent chocolate brownies


60 gr cioccolata fondente
125 gr burro
250 gr zucchero
2 uova
125 gr farina 00
sale
1 bustina vaniglina
cioccolata bianca per guarnire o zucchero a velo e succo di limone


Si scalda il forno a 175 °C. In una pentola sul fuoco basso lavoriamo il burro e la cioccolata , aggiungiamo il zucchero e mescoliamo tutto insieme. Aggiungiamo le uova, uno alla volta e alla fine la farina, il sale e la vaniglina. Si cuoce in una teglia imburrata e infarinata al fuoco basso 175-176° C per 20-25 min.

Far raffreddare il dolce, tagliarlo a pezzi e aggiungere la crema preparata mescolando zucchero a velo con succo di limone o cioccolato bianco sciolto 

in romana:

60 gr ciocolata amara
125 gr unt
250 gr zahar tos
2 oua
125gr gr faina
1 virf de cutit de sare
1/2 lingurita de vanilie ( eu am pus un pliculet de vanilina)
ciocolata alba pt decorat sau zahar pudra frecat cu zeama de lamiie pina a ajuns la consistenta necesara ca sa putem orna prajitura .


Incalziti cuptorul. 
Intr-o cratita punem ciocolata taiata/rupta bucati impreuna cu untul, pe foc mic, sa se topeasca , cind s-au topit dam la o parte de pe flacara si mai amestecam pina se incorporeaza bine untul cu ciocolata. Adaugam zaharul tos si amestecam bine sa se topeasca, apoi adaugam ouale cite unul pe rind si abia cind primul e incorporat il adaugam si pe cel de-al doilea si amestecam bine. 
Adaugam faina+vanilia+sarea si amestecam bine 
In tava ( eu am folosit 27cm*27 cm si adinca de 2 cm ) tapetata cu hirtie sau unsa cu unt si presarata cu faina turnam compozitia. Dam totul la cuptor si coacem pt 20-25 min la 175-176 °C .

Nu tb sa se coaca prea tare si sa devina prea uscata ..

Browniestrebuie sa fie usor umede in mijloc 
Dupa ce s-au racit le-am taiat patratele si le-am ornat cu zahar pudra amestecat cu zeama de lamiie .. sau puteti pune  ciocolata alba topita .